Παρακάτω έχουμε συνοψίσει μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την κράτησή σας.

  1. Τι θα συμβεί εάν προκύψουν απρόβλεπτες αλλαγές; Εάν για οποιονδήποτε λόγο θέλετε να αλλάξετε την ημερομηνία ή το σκάφος, θα το κάνουμε γρήγορα και, εάν είναι δυνατόν, χωρίς κόστος. Στη συνέχεια, θα λάβετε γραπτή επιβεβαίωση της αλλαγής από εμάς.
  2. Τι θα συμβεί εάν πρέπει να ακυρώσω; Εάν μια ακύρωση καταστεί απαραίτητη για σημαντικούς λόγους, σας ζητάμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό. Στη συνέχεια, θα προσπαθήσουμε να ναυλώσουμε το σκάφος αλλού, ώστε να μην υποστείτε οικονομική απώλεια. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα μια ασφάλιση ακύρωσης ναύλωσης.
  3. Πώς κατατίθεται η κατάθεση; Απαιτείται προκαταβολή κατά την έναρξη της ναύλωσης. Αυτό μπορεί να κατατεθεί με τη μορφή μετρητών ή μέσω πιστωτικής κάρτας. Μετά την σωστή επιστροφή του σκάφους, η προκαταβολή θα σας επιστραφεί ή το κουπόνι διάθεσης θα καταστραφεί.
  4. Είναι ασφαλισμένο το σκάφος που ναυλώσαμε; Όλα τα σκάφη που προσφέρουμε για ναύλωση είναι πλήρως ολοκληρωμένα και τρίτοι ασφαλισμένοι με γνωστές ασφαλιστικές εταιρείες. Εάν σας ενδιαφέρει, θα χαρούμε να σας παρέχουμε την ασφαλιστική εταιρεία και τον αριθμό.
  5. Μπορεί να οργανωθεί μεταφορά από το λιμάνι πτήσης στο λιμάνι αναχώρησης; Βασικά υπάρχει η δυνατότητα οργάνωσης μεταφοράς από το λιμάνι πτήσης στο λιμάνι αναχώρησης κατόπιν αιτήματος. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι απαραίτητο, καθώς θα σας στείλουμε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το αεροδρόμιο και τη βάση. Θα χαρούμε να σας παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι, την απόσταση και τις τιμές, έτσι ώστε ένα αυτο-οργανωμένο ταξίδι με ταξί να είναι ευκολότερο και φθηνότερο.
  6. Μπορώ να παραγγείλω επιπλέον έξτρα για το ταξίδι μου; Είτε wind surf, πλοίαρχος ή οικοδέσποινα; Μπορείτε να το παραγγείλετε ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τη χώρα και την ιδιοκτήτρια εταιρεία. Εάν πρέπει να παραγγείλετε ένα από αυτά τα πρόσθετα μετά τη σύναψη της σύμβασής σας, θα λάβετε επιβεβαίωση από εμάς σχετικά με τον τύπο της παραγγελίας, το ποσό της πληρωμής και τον τρόπο πληρωμής.
  7. Μπορώ να έχω ειδικές απαιτήσεις σχετικά με τον εξοπλισμό του σκάφους μου; Εάν θέλετε επιπλέον εξοπλισμό για το σκάφος σας, ενημερώστε μας εγκαίρως. Οργανώνουμε τα επιπλέον είδη για εσάς, όπως παιδικό δίχτυ, επιπλέον κλινοσκεπάσματα, παιδικά σωσίβια κ.λπ. και θα το επιβεβαιώσουμε για εσάς.
  8. Μπορώ να παραγγείλω έναν τοπικό πλοίαρχο για το ταξίδι μου; Αυτή η ερώτηση προκύπτει επίσης για έμπειρους ναυλωτές. Εάν δεν γνωρίζετε καθόλου την περιοχή ή είστε το μόνο άτομο στο γιοτ που έχει γνώσεις ιστιοπλοΐας, αλλά και επειδή δεν θέλετε να κάνετε όλη τη δουλειά στο πλοίο, υπάρχει η δυνατότητα πρόσληψης επαγγελματία κυβερνήτη για βοήθεια εσείς για το περίπτερο του ταξιδιού σας.
  9. Είναι δυνατή η παροχή; Κατόπιν αιτήματος, θα χαρούμε να σας στείλουμε μια λίστα προμηθειών για τους σκοπούς των διατάξεων για το ταξίδι σας. Μπορούμε επίσης να σας στείλουμε «πληροφορίες» σχετικά με τις φθηνότερες και καλύτερες τοπικές ευκαιρίες αγορών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, συνιστάται να το αγοράσετε μόνοι σας, καθώς οι τιμές υπολογίζονται με επιπλέον χρέωση έως και 20%.
  10. Τι πρέπει να πάρω μαζί μου για το ταξίδι μου; Μην ξεχνάτε ότι δεν πρέπει να έχετε μαζί σας άκαμπτες βαλίτσες, αλλά πτυσσόμενες τσάντες. Αυτό σας εξοικονομεί πολύ χώρο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Επειδή θα περνάτε τον περισσότερο χρόνο σας στον ήλιο, δεν χρειάζεται να φέρετε βαριά ρούχα μαζί σας. Για να προστατευτείτε από τον ήλιο, ένα καπέλο, ένα καλό αντηλιακό και μερικά μακρυμάνικα μπλουζάκια είναι σημαντικά, ειδικά τις πρώτες ημέρες.
  11. Πώς γίνεται το check in και το check out από το σκάφος; Σε αυτό το πλαίσιο, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να αφιερώσετε πολύ χρόνο για να κάνετε check in και να ελέγξετε το σκάφος σας, ώστε να αποφευχθούν παρεξηγήσεις. Για διάφορους λόγους, όπως η μεγάλη επιθυμία να μην χάσετε ένα λεπτό διακοπών, επειδή πολλοί πελάτες περιμένουν στην προβλήτα και το βασικό προσωπικό δεν σας δίνει τον απαραίτητο χρόνο και προσοχή, εάν πολλά άτομα από το πλήρωμα παρεμβαίνουν στο check in ή το check out και κανένα από αυτά Αν το πλήρωμα αισθάνεται τελικά υπεύθυνο για τον έλεγχο του σκάφους, αυτό το σημαντικό μέρος της κρουαζιέρας σας θα είναι σύντομο ή ημιτελές. Προτείνουμε την ακόλουθη διαδικασία: Δεν πρέπει να είναι υπεύθυνοι για το check out του σκάφους. Θα λάβετε μια λίστα απογραφής στην οποία παρατίθεται όλος ο υπάρχων εξοπλισμός στο σκάφος. Πηγαίνετε σε όλα τα σημεία το ένα μετά το άλλο και, αν είναι απαραίτητο, ελέγξτε τη λειτουργικότητά τους μαζί με το βασικό προσωπικό. Επειδή υπάρχουν διαφορετικές μορφές γλώσσας, ειδικά στις νότιες περιοχές λόγω των διαφορών στη νοοτροπία, δηλώσεις όπως “εντάξει” , “Καλό”, “όλα είναι ξεκάθαρα” Κατανοούνται διαφορετικά. Από αυτήν την άποψη, προτείνουμε διπλωματία, κατανόηση και επανεξέταση της λειτουργικότητας.
  1. Τι θα συμβεί εάν παρουσιαστούν προβλήματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού; Μόλις προκύψουν προβλήματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε αμέσως με τη βάση. Προσπαθήστε να δώσετε στο βασικό προσωπικό συγκεκριμένη περιγραφή του προβλήματος και ακολουθήστε τις οδηγίες του. Να είστε βέβαιοι ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα χάσετε περιττό χρόνο από τις διακοπές σας. Είμαστε εξίσου ενδιαφερόμενοι να διασφαλίσουμε ότι οι διακοπές σας θα λειτουργούν ομαλά και με απόλυτη ικανοποίηση.
  2. Τι θα συμβεί εάν το σκάφος έχει υποστεί ζημιά λόγω δικής σας βλάβης; Για κάθε πλοίαρχο, ακόμα και για τους πιο έμπειρους, μπορεί να προκληθεί ζημιά στο σκάφος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, είτε λόγω δικής της βλάβης είτε λόγω λανθασμένης λειτουργίας ενός μέλους του πληρώματος. Επομένως, σας ζητάμε να αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα στο τεχνικό προσωπικό που βρίσκεται στο χώρο μετά το τέλος του ταξιδιού. Είναι θεμελιώδους σημασίας να ανακαλύπτουμε τυχόν προβλήματα που προκύπτουν με τα σκάφη. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να τα διορθώσουμε και να φέρουμε τα σκάφη σε σωστή και ασφαλή κατάσταση για το ακόλουθο πλήρωμα. Η αναφορά της ζημιάς δεν οδηγεί αναπόφευκτα στην απώλεια της προκαταβολής. Για εμάς, οι ικανοποιημένοι ναυτικοί που μεταδίδουν καλές εμπειρίες σχετικά με την εταιρεία μας στους ιστιοπλοϊκούς κύκλους τους είναι πολύ πιο σημαντικοί από το να λάβουν μέρος στην κατάθεσή τους.

Η κατάθεση είναι σημαντική γιατί τελικά πρέπει να προστατευτούμε από ανεύθυνους ναυτικούς.